agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-02-20 | [This text should be read in romana] |
petentul – Bună ziua!
funcționarul - ... (continuă să ronțăie la copanul de pui) p- Aș vrea o comunicare... f- (cu gura încă plină) Nu se poate! Trebuie programare! p - Am și programare... f – (cu speranta) Și număr? p – (Arată și numărul) f – (ofuscat).Nu s-a comunicat. p- De ce! f – (iritat) Adresa inexactă! p- (verifică) E exactă! f – (și mai iritat) Aici scrie că e inexactă, deci e inexactă. p – (împăciuitor) Nu-i nimic, mi-o comunicați mie acum... f- Nu se poate. p – De ce? f – (privind ca la un lunatic) Deja am comunicat! p – Dar nu am primit! f – Noi ne-am făcut treaba, nu comunicăm de zece ori. p – Dar... f – (din nou iritat) Dacă nu vă convine faceti cerere, atașați dovezi de adresă și o să analizăm. p – Poftiți buletinul, verificați acum, poate rezolvăm astăzi... f- Nu se poate, numai cu cerere se analizează... p – Dar dacă sunt aici... f – (privind ca la o insectă) Tu nu înțelegi, nene, că aici există o ordine, nu face nimeni ce vrea ... p – (împăciuitor) Bine, dar măcar o copie se poate? f – (cu speranță) Aveți cerere? p- Am cerere. f- (dezamăgit) Și taxe? p – Și taxe... f – (extrem de dezamăgit). Dați încoace! (verifică) Nu se poate. p – De ce? f – Pentru că nu s-a comunicat. p – Spuneați că s-a comunicat. f - Dar nu s-a primit. p – Atunci, comunicati-mi! f (din nou iritat) Am mai spus că nu se poate. p – Și eu ce fac? f – Mergeți la biroul de alături și vorbiți cu șeful? p – Și cererea? Mi-o înregistrați? f- Nu se înregistrează decât dacă se aprobă! p - Și se aprobă? f – Vorbiți cu șeful! Biroul de alături este închis. Petentul revine. La ghișeu alt funționar. p - Am lăsat și eu cere... f – Care cerere? p Pentru copie. f – Numărul? p - N-are număr... f – Fără număr eu nu am nicio cerere. p - !!???!! f- (plin de importanța profesională )Următorul, vă rog! Hai ,că am atâția de rezolvat!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy