agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-07-24 | [This text should be read in romana] |
.Cartea, lumina omului
Cartea este lumina care te călăuzește în viață, dar cele mai bune cărți au fost întregite de observațiile cititorului .Tot despre carte Cartea este ca o vrăjitorie, ea a transformat lumea, în ea se află istoria neamului, este memoria gândurilor, care a înfierat samavolniciile și a venerat virtuțile omenești cele mai înaintate. .Zâmbetul Poate că puterea cea mai mare a omului este zâmbetul sincer pentru că mai sunt și altfel de zâmbete. .Iertare feminină Femeia are oroare de nebuni, dar îi înțelege și-i iartă pe cei care fac un gest nebunesc atunci când bărbatul și-a pierdut mințile din cauza ei. .Metoda de convingere Mai ușor convingi o femeie dacă te adresezi dorințelor sale decât rațiunii. Zeci de argumnte nu te pot ajuta la nimic, o floare rară este suficient, încât nu am întâlnit nici o femeie care să o refuze. .De ținut minte Spre demnitate aspirăm din orgoliu, spre modestie din respect sau din sărăcie lucie, ca aceea din tranziția care nu se mai termină. .Deosebire Adesea, lâgă o femeie mai sexy simți un fel de gol, infinitul dragostei aparține inimii. .Neputința Omul slab nu rezistă la laude, însă cel puternic, deși nu crede în ele, își favorizează lingușitorul. .Dinamismul creației Creația dinamizează, rutina amorțește creația. .Cutezanța Dacă-am sta de fiecare dată să ne cântărim mai întâi greutatea sarcinii, multe lucruri ar rămâne neterminate.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy