agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-06-11 | [This text should be read in romana] | GEMENI: împerechez burlaci cu pipițe la cerere. Sunați la interfon 6969. Întrebați de surorile Tate. Exclus amatori. RAC: tai degete și nasuri cu materialul clientului. Rog seriozitate. Aștept provincia și rata de Berevoiești. LEU: sparg bănci naționale, tund coame de feline și de deal, rag la comandă. Nu deranjați inutil! FECIOARĂ: procreez în secret, nasc la zile onomastice, organizez petreceri ginecologice. Telefon n-am, nu-mi plac contactele. BALANȚĂ: cântăresc situații, analizez tăieri de moț și cânt La Mulți Ani pe cântarul clientului. Negociabil. SCORPION: execut suflete, otrăvesc existențe, înțep la nunți, botezuri și cumetrii. Ofer recompensă vitriol și șoricioaică. SĂGETĂTOR: trag cu arcu' în compania lui Marcu, confecționez ținte, aplic pioneze și lipitori. Urgent! CAPRICORN: firmă încornorată angajează infideli sezonieri. Taurii comunali prezintă un avantaj. Acceptăm și antilope începătoare. VĂRSĂTOR: S.C. Damigeana S.R.L. scoate la licitație zaibăr serios, puțin rulat, lapte prins ușor avariat și cerneală cu revizia tehnică la zi. PEȘTI: tânăr scriitor pe burice duc cititoare în Germania, dedic caras proaspăt sau schimb cu sirenă absolventă de liceu. Sunați la linia fierbinte. BERBEC: împung lucrări de doctorat autorizate, pătrund urechi de spion, penetrez muze, cos buze, găuresc orice ireproșabil. Plata în rate, orificiile la fel. TAUR: organizez luări în coarne pentru toreadori pensionați și urmăriri periculoase pe ulițe. Ofer capete-n gură și trageri de coadă între orele de montă. Doar oferte serioase!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy