agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-27 | [This text should be read in romana] |
Zi normală, călduroasă, îndulcită de gânduri plăcute. Privea in jur, dornic de ceva înviorător, ceva ieșit din comun.
În centrul atenției se așeză o idee simplă dar dureros de neplictisitoare: crima inutilă. "E distractiv...atât de distractiv!" Intră în grabă, banca plină de clienți, un morman de noroi în fața fiecărei case de bani, lume peste lume... Þinta era stabilită fără posibilitate de schimbare: un gardian de vârstă mijlocie cu o față plăcută și grijuliu. În mână se afla suferind un pistol fără izvor de proveniență. Fără pic de ezitare se apropie de secunda distracției...bang Vârtej de imagine în ceas cu timp scurs imposibil de încet, regret, moarte, regret. Apasă pe tragaci cu animalică indiferență. Distracția începe, scurt...ochi de demon, dorință de supraviețuire care moare odată cu moartea lui. Căldura înăbușea mintea...atâta distracție! Își scutură capul și se uită la picioare, era un morman de noroi care aștepta rândul. Ciudate gânduri...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy