agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-11-24 | [This text should be read in romana] | azi se poartă balcoanele cât mai mari să te poți răsuci deasupra lor, in ele și sub ele în deplină voie. timp în care poți chiar să îți fumezi țigara liniștit. să n-ai teamă că o să te calce cineva neanunțat pe bătăturile de la degetele de jos. ți-a intrat cumva sutienul cu inimoare roșii la apă, stai liniștită. nu se mai poartă de mult. pe culme este destul loc să îți usuci conștiința domestică. balansoarul o să-ți consume cea mai mare parte a timpului. sus jos la dreapta la stanga – toate punctele cardinale vor fi tatuate pe organele noastre genitale. vom lua conștiincios de acum lecții de la maeștri Damartantrici. nu ar fi rău totuși să începem să studiem și efectul placebo al urinei asupra sistemului reproducător. la naiba cu Viagra asta care te constipă și-ti face prostata cât plosca. Danurasana va deveni în timp cursul de bază predat în universități. în câteva săptămâni scapi de obezitatea cea mai rebelă. nevestele nesatisfăcute nu or să se mai plângă de kilometri omlilicali rămași nefolosiți. satisfacție totală. este vremea să fim sănătoși să ne construim balcoane cât mai spațioase deci după cerințele arhitecturii moderne. Bermudele să ne indice mereu locul în care ne vom scufunda ambarcațiunile numeroase mai mari sau mai mici, mai iuți sau mai greoaie, cu și fără vele în miezul dulce al cărnii, să gustăm cu toată plenitudinea ontologică din bucuriile alteori prohibite ale începuturilor. în creierul meu silicoanele media încep deja să infirme teoria reflexelor condiționate a lui Pavlov. singur copilul meu se mai gândește la Lăbuș care privește plin de bale la becul uitat aprins în laboratorul de la subsolul scării.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy