agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-06 | [This text should be read in romana] |
ANA BANANA
Ana Banana era o banană mare, galbenă È™i foarte coaptă. Singura ei durere era că nu putea fi mậncată; era din cauciuc. Zilnic se confrunta cu imaginea bananelor adevărate, cu miros de pepene galben È™i gust mălăieÈ›. Acestea îi făceau în necaz. -Noi suntem bucuria Biancăi. Vezi cu ce poftă ne mănậncă ? Și Ana Banana ofta È™i închidea ochii ei de creion colorat. - De ce nu pot avea È™i eu măcar miros de banană ? Care-i rostul meu ? Supărarea ei creÈ™tea È™i mai mult cậnd o auzea pe mami zicậndu-i lui Bi : - Mănậncă măcar puÈ›ină banană. Este aÈ™a de hrănitoare ! - Cred că cineva mi-a făcut o glumă proastă! gậndea Ana Banana. M-a făcut din cauciuc pentru că am fost rea È™i astfel m-a pedepsit. Și umilinÈ›a Anei Banana creÈ™tea cu fiecare zi. Pậnă într-o dimineață cậnd se trezi muÈ™cată cu furie de micuÈ›a Bi. Atunci, deÈ™i o durea tare rău muÈ™cătura, Ana Banana o auzi pe mami spunậndu-i Biancăi : - Roade-o pe Ana Banana, micuÈ›a mea. Cu siguranță că ea îți va calma durerile dinÈ›iÈ™orilor care vor să apară. Ana Banana e cea mai bună contra durerilor de dinÈ›i. Ce importantă/importabilă se simÈ›i atunci Ana Banana ! Iată că fusese creată È™i ea cu un scop. Și ce scop ! Calmează È›ipetele È™i durerile unui copil ! Ce poate fi mai nobil decật atật ? Și, unde mai pui că ea rămậnea mereu acolo, de cậte ori micuÈ›a Bi avea nevoie de ea. Ce frumos e să fii banană de cauciuc !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy