agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-02 | [This text should be read in romana] |
* Niciodată nu-i târziu să te naști. De lucru vei avea oricând.
* Cuvintele sunt haina Limbii. * Conservatismul frânează progresul. * Ateii au strămoși - trăiesc în junglă. * Tinerii vin, bătrânii se duc. * Dragostea n-are nevoie de tălmaci. * Iubirea ca focul se aprinde. * Când doi se căsătoresc, devin jumătăți ai unei familii întregi (unite). * Roata vieții ori tu o învârți, ori ea te învârte. * Viața omului din amintiri este țesută. * Omul ca pomul, de mediu depinde. * Omul haina-și schimbă, dar năravul ba. * Oameni, ocrotiți Natura, mama voastră cea de toate zilele! * Societatea nouă o îngroapă pe cea veche. * Limuzina – sicriu pe roate. * Banii sunt mici, iar prețurile mari. * Răul și Binele – frați vitregi. * Soarele nu cere taxe pentru energie. * Soarele întunecă stelele, iar geniul umbrește mediocritățile. * Universul – lan de floarea-soarelui. * Luna – felinar în bezna nopții. * Timpul aleargă, iar oamenii se țin scai de el. * Drumul bun e aglomerat, iar cel cu gropi e înjurat și ocolit de toți. * Drumul e călcat de toți în picioare, dar autoritatea nicidecum nu-i pot știrbi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy