agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-13 | [This text should be read in romana] | Submited by nicollè pierre 1. Veselia omului e ca mirosul florilor: ea nu se înalță din suflete veÈ™tede. 11. Ce deosebeÈ™te diamantul de cărbune? Nu că primeÈ™te mai multă lumină, ci că trimete mai multă înapoi. 28. Fumul albastru al visului curat se înalță din inimile unde arde flacăra bună; celălalt fum flutură pe gunoaie. 96. Iubind pe cineva, l-ai luat în sufletul tău fără ca el să piardă ceva. 123. Sunt suflete care se înfășură cu răceală, precum pămîntul cu zăpadă: pentru a-È™i păstra căldura. 120. A È™ti carte nu înseamnă a È™ti înÈ›elepciune. 121. ÃŽnÈ›elepciunea e a ta numai cînd o dai altuia: altfel, ea este numai în tine. 139. Este o logică a inimii, foarte grea, care n-a fost scrisă. 167. Uneori ideile se abat asupra ta ca un zbor de fluturi albi. 182. SfinÈ›ii coboară cerul pe pămînt, oamenii obiÈ™nuiÈ›i strămută pămîntul în cer. 175. Vorba bună È™i zâmbetul È™i fapta binefăcătoare sînt raze ale soarelui răsfrînte în sufletul omului. 177. ÃŽn veselie îți strălucesc toate însuÈ™irile ca frumuseÈ›ile naturii în soare. 191. Sufletul altuia răzbate, oricît te-ai apăra, pînă la tine. 204. Multe suflete dorm pînă ce trupul moare. 205. Dacă sufletul e al trupului, trupul nu e al lutului. 209. Fii bun dar fereÈ™te-te să nu creadă lumea că poÈ›i fi numai bun.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy