agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-24 | [This text should be read in romana] | Submited by Bot Eugen Iulian
- ÃŽ -
Învățător- Dușman de clasă... - L - Lingvist- Specialist care asudă sub... limbă. Longeviv- Calendarul anului bisect. Lustră- Lumină în haine de lux. - M - Măgar- Umbra iepurelui. Mânz- Cal verde. Memorie- Minte lungă. Meteorolog- Unul care face atmosferă. Miliard- Cifră zeroasă. Miner- Rădăcina civilizației. Miriște- Orga țăranului. Mireasă- Basma curată. Molie- Una care se dă în vânt după moda veche. Monarhie- Toți pentru unul... - N - Naufragiu- Când marea încearcă să se plimbe cu vaporul. Necredincios- Slab de înger... Nor- Apă în al nouălea cer. - O - O- Literă redusă la zero. Oastea(lui Papuc)- Firma de încălțăminte "Zorile". Oglinda- Uneia căreia ușor îi sare țandăra. - P - Papa (de la Roma)- Tată cu o biserică de copii. Pat- Tabla înmulțirii. Perdea- Albeața geamului. Pin- Mărarul pădurii. Plagiator- Scriitor cu drepturi de autor străine. Plajă- Litoral gol. - R - Revers- Medalie pe dos... - S - Sabie- Cuțit cu ajutorul căruia oamenii au împărțit între ei Pământul. Săruturi- Re-mușcări... Semilună- Avans... Scurt și cuprinzător- Pitic afemeiat. Solidol- Untdefier. Somnoros- Pescar care are noroc la somni. Spânzurătoare- Primul pas al omului civilizat spre cosmos. Spectator- Soț, nevasta căruia îi face scene. Sportiv- Un trup ușor sub un cap greu. Stâncă- Soața muntelui la mare... Submediocru- Subalternul șefului mediocru. Suc-ces!- Toastul băutorilor de suc. - Ș - Șahist- Doi cai putere... - T - Taxi- Ciclop cu ochiul verde. Tractorist- Unsul lui Dumnezeu. Tuns- Chip cioplit.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy