agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-08-03 | [This text should be read in romana] |
-Prinde-l de picioare!
-Nu vezi ca zbiara ca un apucat? Parca ar fi purcelul meu de Craciun. -Sa ii dau una? Poate asa il linistim. -Vreau sa il scoatem din garnita nu sa-l omorim! Cu opinteli si zbierate grasunul fu tras din garnita si putu astfel sa isi traga sufletul -Ce naiba cauti acolo omule? Vrei sa vina tot satul aici? -Vroiam o bucatica de carne de pe os si na! M-am lacomit mai mult decit trebuie.Noroc cu voi.. -Hai sa il ducem la riu sa-l spalam! Daca se duce asa acasa o sa traga toti cainii dupa el. -Ce miros are!Sunculita sunculita! -Taci Marius!Hai cu netotul la riu sa-l curatam ca trece ziua. -Stai! Trecem prin gradina babei Lenus? -Vrei sa trecem pe la tine prin gradina? Daca te vede bunica-ta pina deseara stie tot satul ca nebunul a cazut in oala cu grasime. -Nici cu baba nu mie rusine.Si aia e o nebuna.. -Am niste tigari? Cine fumeaza? -Taci nu te da de gol!Asteapta sa ajungem la riu.Vrei sa ne buna babacii pielea in bat? La riu , grasanul incepu din nou sa strige , afectat de nisipul care il zgiria pe spate si pe fata. -O sa arate ca o corabie lovita de furtuna. -Acum arata ca o gogonea strivita.Uita-te la el! -Baga-l mai bine in apa si hai sa fumam o tigare. -Marius ai zis ca aduci berea.Ai adus-o? -Aici! bem pe rind ca sa nu fim prinsi. -Ce ziceti de niste porumb copt? Cu bere merge foarte bine nu?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy