agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-11-13 | [This text should be read in romana] |
-O cola te rog!
-Si eu un bergenbier! -Să discutăm lucruri serioase! zise individul aprinzîndu-și o țigare .Am o propunere tentantă pentru tine Marius. -Ascult. -Ști că eu nu mă joc cu fetele și tot timpul printr-o metodă sau alta le aduc în patul meu.O vreau pe Amely! -Ce legătură are cu mine? Ști bine ca fata e puțin trăznită și face doar ce crede de cuviință.Că vine la mine? Așa face mereu, așa este felul ei. -Să ți-o spun pe a dreaptă ieri eram prea beat și am vrut să o forțez puțin.Norocul ei că nu mă puteam ține pe picioare căci nu o iertam. -Adică o violai. -Hai să nu mai fim așa de pudici și să admitem că puțină forță nu strică.Să știe de frică.O femeie trebuie să știe că bărbatul este bossul. -E părerea ta nu mă bag.Să vedem propunerea! -Ce vrei ca să o las în pace? -Hm.Parcă am fi la tîrgul de vite zău așa.Deci eu trebuie să plusez ca să o lași neviolată? -Poți să zici și așa ceva. -Bine.Facem și treaba asta.Măcar de s-ar merita efortul. Ce te-ar interesa? -Hmmm.M-ai ai casetofonul acela nemțesc? -Îl vrei? -Desigur.E o sculă clasa 1.Mai vreau sa mă ajuți la română și la geografie.Mariți e cu ochii pe mine. Se face daca mă scoți din rahatul de la chimie.Am auzit că esti febletea profei de chimie.Cum poți să o rabzi pe afurisita aia? -Secret profesional.Dacă îți spun intru în hazna până peste cap.O să te scutesc de probleme.Ai mare noroc deoarece e pornită să vă extermine.Trimestrul ăsta te scot la liman. -Deci am picat de accord? -Da.Batem palma.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy