agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-28 | [This text should be read in romana] |
Ucigasul perfect
Timpul e ucigaÈ™ul perfect, Omoară tot, omoară toate sentimentele care ne-au zdruncinat vreodată, Omoară ura, omoară iubirea. Nimic nu mai rămâne… De parcă nu ne mai vrea Universul. Timpul îmi È™terge amintirea, îmi sterge simÈ›ul, îmi È™terge versul, ÃŽmi schimbă chipul, vieÈ›ii fură sensul, risipeÈ™te stresul Se ia de noi toÈ›i È™i-n urma lui nu mai rămân nici chei, nici portiIar tu te porÈ›i de parc-o să fii mereu aici. Te-aÈ™ezi atunci când ar trebui să te ridici, Taci atunci când ar trebui să zici Și-ataci… oameni care te iubesc crezând că vor să te facă să zaci. E-un joc nebunesc în care ca È™i ceilalÈ›i te prefaci că e totul OK Și-alături de ei distrugi lucrurile care ne unesc Și nu reuÈ™esc Să-mi amintesc chipul bunicului meu, È™i-mi pare rău Dar asta nu este unicul meu…regret Căci timpul e ucigaÈ™ul perfect, Ne omoară puÈ›in cu fiecare gură de aer trasă în piept. Ne face să uitam cine am fost,ÃŽi face pe alÈ›ii să uite că am fost, E ultimul martor, îmi È™tie viaÈ›a pe de rost, Dar în final lumea o să vrea să uite de noi È™i de ea Și-atunci pacea va veni ca să stea. De parcă nu mă mai vrea Universul. Timpul îmi sterge amintirea, îmi sterge simÈ›ul, îmi È™terge versul, ÃŽmi schimbă chipul, vieÈ›ii fură sensul, ÃŽmi urmează paÈ™ii, îmi imită mersul It-s gone till it’s De parcă nu mă mai vrea Universul. Timpul îmi sterge amintirea, îmi È™terge simÈ›ul, îmi È™terge versul. Spune-mi de ce pierdem? De ce ne vindem? De ce luptăm în tandem cu ceva invizibil? Simt cum sub piele ceva mă arde, Poate parte a nu avea sens în cursul vieÈ›ii Dar există mereu unul mai bun, Unul care are mai mult, Unul care-l ascult în timp ce… pe langă mine trece Mult prea rapid, aproape ca vântul, Cu timpul omul a creat cuvântul. De atunci, orice încercare e sortită a fi È™i ea nereuÈ™ită Și văd o viață platită, o peniță tocită, oboistă Să aÈ™tearnă pe foi gândurile celui ce ezită O mită dată, în loc de suflet o pată, O tumoare ce se extinde, un om ce se prinde In iÈ›ele unei viei mizere, Un imens Univers între două emisfere ale unui creier, Un creier ce cantă în noapte È™i aud È™oapte. Simt o moarte dând tarcolae celor ce au trăit pentru a le crea Și ce carte scrie ca ni-i poate lua? Oare ni-i poate fura? Oricum observ că-n centru ... ni-i schimba ÃŽn unele momente timpul mă plimbă prin locuri Cu nume ce îmi stau pe limbă, dar nu le pot pronunÈ›a Și-mi asum doar rolul, doar fumul, subsolul unei vieÈ›i prea normale Doar visuri de glorie îngropate, Doar urmări sacrale pe un drum pierdut, lipsit de scut în bătăi mortale Acum privind în gândurile tale Văd că timpul te separă de lumea ta infectă È™i lumea de afară, De cel ce eÈ™ti È™i cel de-odinioară, Un singur călător dintr-o gară, părăsită, lipsită de miÈ™care. Deasupra soarele a disparut, nu È›i se pare Că acum lumea e doar în gânduri muritoare? De parcă (de parcă, de parcă) nu mă mai vrea Universul. Timpul îmi È™terge amintirea, îmi È™terge simÈ›ul, îmi È™terge versul, ÃŽmi schimbă chipul, vieÈ›ii fură sensul, ÃŽmi urmează paÈ™ii, îmi imită mersul. De parcă nu mă mai vrea Universul. Timpul îmi È™terge amintirea, îmi È™terge simÈ›ul, îmi sterge versul. De parcă nu mă mai vrea Universul (nu mă mai vrea Universul, mai vrea Universul) De parcă nu mă mai vrea Universul (nu mă mai vrea Universul, mai vrea Unïversul)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy