agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-05-11 | [This text should be read in romana] |
Nota: studiind cu atentie un ciob pe care l-am targuit in talciocul saptamanal din targusorul Machupichu, si despre care cercetarile amanuntite ale colegilor mei au demonstrat ca apartine unei placute cuneiforme din Shambala postrepublicana (din perioada imperialismului dialectic, adica), am reusit, cu multa truda, sa deslusesc misterul disparitiei dinozaurilor...
Textul, desi incomplet (lipsesc, dupa evaluarile specialistilor, cam trei sferturi din placuta initiala)este, dupa umila mea parere, destul de elocvent... [...]s mai fi luptat aseara, in dojo, cu balaurii! Dar ma cam strangea fularul si nu reuseam sa-mi deschid cel de-al treilea ochi. Si bineinteles ca netrebnicii aia mici de serpi inaripati au profitat de conjunctura si-au sters-o englezeste cu gorgonele la discoteca. Puah! D-aia am ajuns specie pe cale de disparitie (pana si din cosmaruri) ca nu vor inconstientii astia dom-le, dar nu vor cu absolut nici un chip sa duca o viata ordonata si sanatoasa. In loc sa vina La dojo ca niste cetateni cumsecade, ei bat crasmele cu despletitele alea, trag la masea ambrozie contrafacuta, fumeaza trabuce de vasc (fir-ar ai dracu' escrocii aia de druizi cu obiceiurle lor cu care le-au impuiat toate capetele!) si danseaza salsa! S-a dus pe apa sambetei bunatate de traditie, i-a lovit pe toti tontii progresu'! Si s-au mai si apucat sa se corceasca, sa-si amestece sangele cu tot felul de nimfe, sirene si alte otrepe imigrate puse pe capatuiala! Se rasucesc bietii golemi in Tartar de necaz, cand vad in ce hal le-a ajuns spita, de se pravaleste lumea de-atatea cutremure si de [...] P.S.Dragi cititori, am uitat sa va spun ca, atunci cand ma-ntorceam din excursie, un idiot de hamal mi-a pierdut in gara la Vatican valiza cu restul ciobului(pentru ca l-am impartit in doua, deoarece avea cam cinci metri patrati si nu mi-a incaput tot in bagajul de mana)inainte sa fi apucat sa-l descifrez.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy