agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-28 | [This text should be read in romana] |
Poti sa bei cerneala din ea.
Poti sa o folosesti ca sprijin sa-ti amintesti cum se zice la buna ziua in greceste (Kalimera). Poti sa pui cerneala din ea intr-o vaza, glastra sau ghiveci si daca floarea e de culoare deschisa, dupa un timp nu va mai fi. Poti sa arunci cu ea de un perete. Poti sa arunci cu ea de un om. Poti s-o primesti de la un om inapoi in bot. Poti sa iei premiul Nobel de pe urma folosirii ei. Poti sa te sinucizi tot de pe urma ei. Poti s-o confunzi. Poti s-o pui pe tava copilului cand ii tai motul. Poti s-o dai cadou (preferabil insotita de un stilou cat mai scump). Poti sa-i pui un nume. Poti sa te joci cu ea in cada, alaturi de ratustele de plastic, si sa-ti inchipui ca esti caracatita. Mai poti sa-ti inchipui ca e o statueta a iubitei tale, in caz ca te-ai indragostit de o grasa (si reciproc). Poti sa joci sute de jocuri "Picatura" de pe urma ei (impreuna cu un coleg de serviciu si dupa ce in prealabil i-ati cerut consimtamantul, turnati o picatura de cerneala pe un birou si incercati, cu o mina fiecare, sa impingeti mina celuilalt in cerneala, cine se murdareste pierde). Poti sa o umpli la loc cu cerneala, daca intre timp capata o valoare sentimentala. Poti sa sugerezi o anumita superioritate intelectuala (atentie totusi, sa nu dati peste regele sau regina calimarilor ca atunci va faceti de cacao). Poti s-o folosesti ca rechizita scolara in cazul in care aveti copii si vreti sa fiti un pic retro. Poti sa o folosesti intr-o reclama. Poti sa o intorci cu fundul in sus. Poti sa ti-o bagi in fund (sau macar sa incerci). Poti sa incerci sa-i destepenesti capacul in cazul in care e din recolta '67 (Flaro) si ai gasit-o in pod la tataie. Poti sa o uiti in torpedou cu anii. Poti sa afli cum o cheama in finlandeza. Poti sa faci intuneric cu ea (aruncati cu ea intr-un bec aprins si o sa vedeti). Poti sa faci lumina cu ea (vorbiti cu un chimist, faceti rost de niste fosfor, turnati in cerneala si o sa aveti o mica lampa). Poti sa te patezi cu ce e in ea si sa ramai cu sufletul curat.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy