agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-03-22 | [This text should be read in romana] |
G - soferul masinii,
D - fumator inrait de marijuana, L - personaj feminin, Mortul - personaj care tace Dupa cateva ore de mers, G opreste masina in fata unei benzinarii de la marginea unui oras oarecare. Iesind din masina, vrea sa ia niste bani, dar se razgandeste. G: L, da-mi pistolul! L: Ce vrei sa-ti dau? G: Pistolul! L: De ce vrei sa-ti dau pistolul? G: Ca vreau sa-mi dai pistolul!!! (urland la ea) L: D, da-i pistolul! D: Nu e la mine, e la el. G: E la mine? D: Da, e la tine! G: Da... e la mine. G pleaca. In acest timp D pune capul pe umarul lui L. L: Ce ai? D: Nimic mi-e dor de iubita. L: Ai o iubita? D: Nu. Aveam o iubita. L: Aveai o iubita? D: Da. Aveam o iubita. L: Cum o chema? D: Nu stiu. L: Cum nu stii? D: Am luat-o de pe strada. L: Si unde-ai dus-o? D: E logic ca am dus-o undeva. L: Unde? D: E logic ca am dus-o la mine acasa, ca daca o duceam la ea acasa nu mai era logic, intelegi? L: Si ce i-ai facut? D: Pai, ce sa-i fac? L: I-ai facut ceva? D: Da, am iubit-o! L: Ai iubit-o? Cum? D: Am stat de vorba. L: Si...? D: Si ce? L: Spune mai departe. D: Ce sa-ti mai spun? L: Pai, nu i-ai mai facut nimic? D: Ce sa-i fac? A! Da, i-am facut o cafea. L: Si pe urma? D: A...plecat. L: A plecat? D: Da! Aplecat eram, imi legam siretul, si-am auzit claxonul masinii lui G. L: Si? D: Am iesit. G deschide usa, urca si porneste masina. L: I-ai facut ceva? D: Ti-am zis c-am iubit-o! L: Nu te-am intrebat pe tine. G: Nu, nu i-am facut nimic, l-am omorat doar. L: A! Si ce-ai facut cu cadavrul? G: N-avea cadavru. L: Si-atunci, ce-avea? G: Trup. L: Si ce-ai facut cu trupul? G: L-am gaurit cu gloante. L: Cate gloante ai tras in trup? G: Nu mai tin minte 13. L: E viu? G: Da. L: Unde e? G: In fata ta, pe scaunul din dreapta, nu-l vezi?!(ridicand tonul) L: (speriata) Ba da. E in fata mea, pe scaunul din dreapta, il vad! D fumeaza si tuseste mereu. G: Sa nu mai fumezi marijuana, ca mama m-a invatat ca nu e bine sa fumezi marijuana, ca tata...La naiba! Da-mi si mie o tigara! L: Mai vreau si eu. G, aprinzand tigara, incepe sa vorbeasca cu mortul: G: Ti-am zis ca am pistolul la mine! Mortul tace. G: Cum te numesti? Mortul tace. G: B si mai cum? L: Eu am inteles P. G: Ce-ai inteles?! (rastit la ea) L: A! Nu, nimic, vorbeam cu D. G: Unde mergi? Ce prost sunt, eu te-am luat! Unde mergi? Mortul tace. L: A zis ca merge spre nicaieri. G: Asa a zis? D: Da! G: Esti de-al nostru! Acolo mergem si noi!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy