agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-07-13 | [This text should be read in romana] |
Cu siguranță ai nevoie de un contrabas. Cu cât mai obosit de
vreme, cu atât mai bine. Contrabasul este mai mult decât vinul de Sâmburești. Dacă ți s-a părut cumva că seara este mai tăcută decât de obicei, că sunt unii copii care s-ar potrivi clipei, că se întâmplă să îți amorțească spatele pe străzile prăfuite ale lui aprilie, este foarte clar. Ai nevoie de jazz. Þi s-a părut că toate doamnele din lume poartă deux-pieces, că vântul joacă eșarfele și că asfaltul te poartă către un nor dintre clădiri; a tresăltat în tine ziua de mâine, ca niciodată, cu toate că seara ți-a spus că e o amantă de nici măcar o zi. Pe geana zilei s-a lăsat un vânt milostiv, ce îți spune deosebit de clar că ai nevoie de o trompetă. Este peste tot jazz, este peste tot vocea ei...now you say you love me...și începe să nu-ți mai pese de nimic, pentru că totul e lăsat în ordine. Mama îți pune o față nouă de masă, în timp ce tu iubești toată lumea și vrei ca ea să-ți cry you a river despre cât de departe sunteți voi doi și despre câte lacrimi stau să va recheme dorul din uitare. Este mai mult decat jazz si totuși Ella te-a învățat.Fitzge-ral-d. FITZ- gerald. Ascultă contrabasul și rupe-te încet de tine, uită cine ești, pentru că oricum ești de prisos. Unește-ți urechile serii cu ușurarea, cu nimicul și revino-ți în jazz. Dragostea ta va fi cu siguranță mai. Și jazz-ul îl fac întotdeauna femeile.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy