agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-12-24 | [This text should be read in romana] |
Sînt momente în viața noastră
Cînd credem că Dumnezeu ne-a uitat Dar El... nu ne poate uita niciodată Doar noi uităm de El Doar noi Îl uităm Fiindcă Dumnezeu este în noi EL este mereu în noi Dar află și să nu uiți Să nu uiți că ești copilul Lui Să nu uiți că trăiește în tine Un Dumnezeu Doar atunci: când nu uiți Să Iubești, Doar atunci când nu uiți Să Ierți Doar atunci când nu uiți Să-ți Ajuți aproapele aflat în nevoie... ...SÃ SIMÞI că lacrimile lui Nu sînt calde niciodată Ci curg, reci, peste tine Și doar sufletul tău poate topi Toată gheața din ele Poate nu ai știut Dar, atunci când ochii noștri Sunt porți înlăcrimate Dumnezeu ne ține strâns în brațe Iar sufletul nostru floare Își lipește, ca pe niște petale, Toată suferința de El. Nu uita Pilda Și fă din ea rugăciune „Doamne, dă-mi puterea de a accepta Ceea ce nu se poate schimba, Dă-mi puterea de a schimba ce se poate schimba Și dă-mi înțelepciunea să înțeleg ceea Ce trebuie schimbat și nu am schimbat!”
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy