agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-18 | [This text should be read in romana] |
Scârba..
Scârba este acea stare de natură fizică și psihică, ce smulge din tine miezul dulce al armoniei, al nevoii de a respira, al curiozității de a privi, al mobilității membrelor; este starea psihică ce atrofiază inerția Întregului Uman de a mirosi o floare, de a zâmbi unui chip drag, de a te înroși în obraz când ai fost atins de un strop de rouă. E un vierme ce scobește mărul roșu al arborelui vertical ce tinzi a fi, coroana desfrunzită căzută la pământ, paloarea obrazului și înfundarea irisului în carapacea deziluziei... ...v-ați descompus în schelete găurite de putreziciunea organelor ziditoare de frumos, vi s-au scurs ochii in pustie, iar auzul s-a contopit cu tropotul vitelor ce pășesc apasat pe drumul anevoios, copita înnămolită ce duce spre infernul negru lasa dâre adanci in ceea ce fusese odionioara suflet..mi-e scârbă.. Pe spini batuti de vant ti-am desenat chipul Aripi inaltate spre zari au atins in nestire lutul Suflu- ți a încetat de-acum sa-mi alinte Grimasa de-atunci, portalul de-aduceri aminte..
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy