agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-12-12 | [This text should be read in romana] |
- Omul are nevoie de o viață întreagă ca să-și clădească o reputație și de un singur moment de neatenție ca sa o piardă.
- Lăcomia te păgubește de două ori, generozitatea te îmbogățește de mii de ori. - Cu cât oferi mai mult, vei simți nevoia să iei cât mai puțin. - Cu ajutorul forței, în sensul cel mai brutal al cuvântului, se poate instala un regim politic dar nu dreptatea, adevărul, mila și iubirea. - Multe insecte bâzâie dar numai albinele fac miere. - Perlele se nasc din suferință .- Vorba rea cade ca o sămânță otrăvită: provoacă ceartă, rănește, aduce suferință și dacă nu i se oferă balsamul împăcării, în cele din urmă ne doboară. - Când ajunge omul să aibă o părere foarte bună despre el, foarte greu îl mai întorci din cale. - Cine își pre-gătește o înmormântare fastuoasă sau un mausoleu bogat, nu are nici un ascendent înaintea celorlalți oameni și nici în fața lui Dumnezeu. Este doar o probă de trufie neghioabă. - Necuvântătoarele mănâncă, beau și se baligă. Noi nu trebuie sa facem ceva mai mult decât ele?! - Dacă arta nu deschide o fereastră spre Dumnezeu, nu-și atinge scopul. - Apropierea unei singure pisici, pune pe fugă o cohortă întreagă de șoareci.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy