agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-06-10 | [This text should be read in romana] |
fiecare zi e o filă de viață
cu somnul nopții o-ntoarcem nașterea și moartea sunt cele două coperte viața e-o carte și fiecare o scrie cum poate insomniac o răsfoiesc pe a mea uneori toate dar toate filele încep cu o caligrafiere frumoasă de vise speranțe ca mai apoi mai toate să fie șterse tăiate unele cu linii gingașe subțiri altele hașurate cu ciudă file întregi boțite și rupte zvârlite luate cât de cât întinse lipite ilizibil altele-s scrise în fugă rare sublinieri rare semne de exclamare mai mereu lăbărțat cât pagina semn de-ntrebare și pete pete de lacrimi sudoare mă holbez la ele și eu semn de-ntrebare și parcă mi-e și rușine să mor cum să mă prezint cu o așa carte în fața lui dumnezeu? să nu-ți fie rușine îmi zice dumnezeul din mine maculatură așa cum e plină de mâzgăleli nu-i pătată de sânge și nici de lacrimi străine și-apoi dumnezeu nu-și scrie și el cartea cu fiecare om că fiecare om e o filă? ca și tine o-ncepe frumos apoi văzând ce și cum taie hașurează rupe boțește întinde lipește o-ntoarce și face loc altui om altei file și scrie de jdemii de ani tot scrie... uite bunăoară privind-o pe-a ta așa mâzgălită boțită cârpită c-un mare semn de-ntrebare pe ea nu crezi că și lui îi e rușine să moară ?... ia acum îmi dau seama de ce în pomelnice se scrie doar numele mic ioan ioana cutare cutare cum și ce-or fi fost ei tot una file din cartea lui fiind nu le dă la gunoi le iartă și le păstrează că-n fond sunt visele speranțele bucurii ori necazuri împlinirile sau greșalele lui...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy