agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-07-08 | [This text should be read in romana] | cu cerneala roșie a privirii am despicat mările mi-am inghițit iar fulgii negri și cercurile de sub pleoape o oglindă înfășurată în catifea purpurie își întinde povestea până la celălalt capăt al cerului o tai în două șuvițe de fulger talerul se înclină de partea abisului vrăjitoarea mimează obișnuitul step mut pe membrana celulelor mele cerul s-a aplecat către stânga și au năvălit amintirile-ape am vârsta ochilor strânși pe stepa întoarcerii sunt legată iar de pământ mărul roșu imens capul călărețului pe care-l tot aștept să apară lungindu-și brațele din orizont ca dintr-un tapet să-mi secere gândurile coapte și să mă lase să cresc nesfârșit către tine suntem ziua și noaptea ne întindem degetele prin stofele vechi ale timpului începem uitările apoi ca viermii roadem frunzele începuturilor ne învelim cu țesături teracotta și facem schimb de suflete pe când pământul corabie bătrână își scârțâie axa molatec timpul își învârte repede întâmplările jongleurul bătrân n-a scăpat nemurită nicio secundă și am ajuns iar la revolta umerilor mei zdrențuiți de plecări sunt o pasăre cu tălpi murdare de om ce în van se țintuiesc pe podeaua ruptă a cărnii tale cu ape neclare-n priviri numeri toamnele numeri plecările păsările și cerurile altă dată îți ieșeau la număr nouă eu în oglinda răsturnată de ieri îți mângâi cu resemnare brațele veștede în pădurea foșnind de vieți ne-ncepute o mână mică întoarce încet pagina noastră și cu răbdare așteaptă un alt final în care rădăcinile tale uscate îmi vor fi lumină pe umeri Foto: Mădălina Iordache – „I am no angel” Mădălina Iordache – „Photofobia” Mădălina Iordache – „Rain spell” Mădălina Iordache – „Chained” Mădălina Iordache – „15,000 miles” Mădălina Iordache – „ Tangled angels (I)” Alex Caranfil – „Walking with the birds” Mădălina Iordache – „A fairy tale”
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy