agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-10-13 | [This text should be read in romana] |
Ganduri...de azi...cand
Linistea ingroapa degete aripi In clepidre fara timp;clepsidre aer Pe care tu Osiris plangi sangele-ti de piatra Ingenuncheat piramidelor de ceata...fara sens Cand descoperi ca marile adevaruri au fost rostite De el si ea cand nu mai ramasese nimic altceva de spus Ca un paradox tolerabil al constiintei. Atat de nenatural sunt spanzurata sub pamant Ca reantoarcere la origini Iar caprioara-mi lasa arcul si sagetile lipite de trunchi Asteptand sa ma rastorn spre lume. Sunt zarul ce-si joaca propriul noroc prin mainile altuia Dand libertatea jucatorului sa se creada posesor al norocului EU, Dar sunt doar zarul ce-a atins piramidele de ceata Constientizand fiecare muschi viata in lacrimile lui Osiris Pe care tu, pamant, le ingiti in ceru-ti din adancuri Ceruri pe care tu, om, le vezi nisip care sufoca Caci nascut din burta femeii constientizezi doar apa si carnea...parte din tine. A nu mai avea cuvinte...a intelege sensul lor Ca revelatie de colt. Picturi de colt, Mobila de colt, Oameni de colt, Colt Alb...sa-mi imblanziti lupii in piramidele de ceata In care crezi ca nu vezi nimic, nici macar pe tine insuti. Acopera-ti ochii si umbla ca orbul ce-n instinct isi proclama libertatea, Caci poate liber de lume cu capul in ceata si spanzurat sub pamant Descoperi...Simti...Inveti libertatea de deasupra Si iei arcul si sagetile in mana continuand sa lupti in lumina. Piramide de soare inghitind piramide de ceata.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy