agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2001-05-07 | [This text should be read in romana] |
Ramas singur printre masini si ginduri neterminate, ca o sarbatoare din copilarie, imi linsez emotia taind abrubt un drum spre somnul static-nedeterminat, intr-o insomnie adiacenta fiintei mele cu suflet de mugur crud.
Ca niste studii post liceale, imi intind memoria pe masa-citeva vorbe aparente de duh si dor- incercind sa deslusesc forma bizara a acestei umbre tipatoare ce se trezeste odata cu mine, dimineata de dimineata ... Ma complexeaza simetria cuvintelor, a gindurilor, si mai ales a fiintei. Compuneri de soapte silabisite, suierat de vint nating tropaind aiurea pe treptele privirii innegurate, un tipat continuu de caractere inghesuite, se zbat sa iasa la iveala din constiinta-mi estetica, totul fara subiect se vrea o razvratire acuta a tot ceea ce am uitat sa mai fiu, sa mai aud. Ideile se reteaza sub securea ceasului din perete, strivite de contemplarea nativa a tot ceea ce nu am avut timp sa traiesc, sa ating. Mi-am stors imaginatia inclestata de gindul ca n-o sa mai vii .. Periculos, gindul acesta. ..rabdare puisor... e de abea azi!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy