agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-22 | [This text should be read in romana] |
- Mă nepoate! ia vină uăi încoași, cî am o leacî di trebușoară cu tini!
- Șe-i moșuli? ai dat gata badoaca șea di jin? - Nu fii împuțât, iaca te-am chemat să-ni scrii șî mia o șeriri cătri ocolu` silvic. - I ha!, da plătești ghini bre, că numa și-ai luat molozu`. - Hai cî mai negoșiem, da`, vezi s-o tocniești frumos uăi, sî nu fii zgârșit cu virguliți șî semne de-așelea, cî nu mai vezi niși un chior! - Las` bre cî ț-oi fașe-o di s-a nira lumea pi ie! - Scrii : domnuli director, subsemnatu` Cutari, din comuna .......... - Gata, uăi? spuni cu glas tari, s`-ti-aud! - ,,Domnule director`` subsemnatu ,,Cu Tare`` din comuna Răzeșii de sub Deal, posesor al unei ,,bucăți de pădure!``din care am rămas doar cu stejarul, moștenit de la tata, rog ,,respectuos`` să-mi aprobați tăierea lui, deoarece și acela a rămas doar...un ciot care încurcă ,,locul`` degeaba!!! va ...,,mulțumesc`` semnătura !!!!, data.... ............................................. - Și-ai făcut uăi prostuli, dejiaba te trimiti ta`tu la lișeu, m-ai făcut di râsu` târgulu` cu șereria ta! - Da și bre! m-am lăsat pi gura matali... ai vrut sî șie cu virguliți ...scoati banu` că-ți fac alta.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy