agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-03-09 | [This text should be read in romana] |
DUAL
Jumatate barbat, jumatate femeie și cercul s-a închis intre doua posibile existente. Suprimandu-si revolta reusi să zambeasca. Cine a văzut nascandu-se pământul auzind cum inima zeilor a incetat să mai bata ? Nimeni. Doar el si nici măcar pe de-a-ntregul, el și tacerea celeilalte parti, linistea coruptibila a presupusului trup, a intuitei umbre ce nu deschide usa nimanui. Ciudata fiinta ! A vorbit golului într-o limba neinteleasa chemandu-se pe un nume strain, așteptand ziua, albastrul zilei de ieri, nu-si mai suporta privirea. Cu al treilea suspin le-a recitit unora pe care-i simtea dincolo, din poemele neiscălite. “ – Sunt sase, sase sunt, va rog, ascultați-le pe toate ! – Se scutura lantul, dar privirea răstignitului a mușcat visul. Eu vin să vă spun, sunteti toti ? Pamant din pamant ? Dar degeaba. Asteptarile îi străbăteau de la un capat la altul radacinile. “ – Lasa-ma sa dau de stire cetătii. Paznicii dorm legănati pe aripa fluturelui de foc . Sunt semnele, uite !†Se desfacea lumina în mocirla drumurilor și el încotro s-o apuce jumatate femeie cealalta jumătate barbat ? Adevarul acesta nu l-a scris nimeni nicaieri dar întelegandu-i taina, jumatatile au inceput să se iubeasca, receptive la pareri aprinzand și focul, dar de atunci trecusera sute, poate mii de ani. Si asteptasera și continuau să astepte. Nimeni nu-i mai vorbea, îi citea doar regulamente si-n oglinzi ca intr-un altar continua să-i aducă fericirea, prezentul si viitorul fragezind inlacrimatul ochi. “ Nu sunt singur, mereu vine cineva, dar… nu ajunge pana la mine ! “ Merge descult, s-a obisnuit așa.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy